Грађани Ужица могу да се, у просторијама Градске управе Ужице, у канцеларији бр 12 – Јединствено управно место, обрате за помоћ приликом креирања двофакторске аутентикације, која за пријављивање не користи сертифкат.
еГрађанин може да приступа Порталу еУправа на безбедан и поуздан начин и може да потврди свој идентитет у дигиталном свету помоћу мобилног телефона (тзв. двофакторска аутентикација). Грађани добијају од службеника одштампане параметре и помоћ за покретање апликације на мобилном телефону (Consent ID). Приликом пријављивања на Портал еУправе грађанима је довољно да укуцају корисничко име, након чега ће им на мобилни телефон стићи захтев да једним кликом потврде да су заиста они покушали да приступе свом налогу.
Креирањем налога, или поседовањем ел. сертификата и читача, по први пут могу да виде своје податке из 15 различитих регистара у надлежности Министарства државне управе и локалне самоуправе (матичне књиге рођених и венчаних), Министарства унутрашњих послова, Централног регистра социјалног осигурања, Националне службе за запошљавање (тренутна евиденција и историја евиденције), Републичког геодетског завода и ПИО фонда. Ово значи да ће грађани имати на једном месту транспарентан увид у све своје податке. Такође је омугућен увид у личне податке у регистрима локалне пореске администрације и Пореске управе Републике Србије.